close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בפסח הקרוב – אל תפסחו על איטליה

מערכת שורשה ניסן, תשעה25/03/2015

למרות שיחסי ישראל איטליה ידעו מורדות ועליות, שתי המדינות ביחסי ידידות שנים רבות וישראלים רבים לומדים ונופשים במדינה זו מדי שנה

תגיות:
איטליה המכונה גם 'ארץ המגף' היא אחת המדינות הגדולות ביותר באירופה ומדי שנה חוזרים מביקור בה כמות ענקית של תיירים עם אינספור חוויות. אם גם אתם מעוניינים לחוות 'נופש מהסרטים' בפסח הזה, איטליה היא הבחירה המושלמת. 

קצת על איטליה...
איטליה ממוקמת ביבשת אירופה ועיר הבירה שלה היא רומא. השפה בה משוחחים רוב המתגוררים בה היא איטלקית אך רבים יודעים גם אנגלית. המשטר בה דמוקרטי ובדיוק כמו בישראל בראש המדינה עומד נשיא וראש ממשלה. יש בה כשישים מילון איש, המטבע בו משתמשים באיטליה הוא האירו ולמרות שיחסי ישראל איטליה ידעו מורדות ועליות, שתי המדינות ביחסי ידידות שנים רבות וישראלים רבים לומדים ונופשים במדינה זו מדי שנה. ענף התיירות הוא אחד הענפים המשגשגים במדינה ומדי שנה יותר מארבעים מיליוני תיירים פוקדים את הערים התיירותיות של איטליה ואת המקומות הקדושים במדינה ונהנים מגלריות, אתרים ההיסטוריים, אופרה, יינות איכותיים ועוד. כיוון שיש כל כך הרבה מה לראות באיטליה רבים מחליטים על השכרת רכב באיטליה וזאת על מנת להגיע אל כל מקום בנוחות. 

איטליה- כל הדברים שקשורים אליה
איטליה ידועה בכל רחבי העולם כמרכז תרבות ואופנה ורבים מגיעים אליה על מנת לחוות את המוזיקה האיטלקית, בתי האופרה, הגלריות הציוריות וכל מיני אתרים ואטרקציות שמאפשרות להם לחוות את התרבות והאסתטיקה במיטבם. בנוסף,  איטליה היא בירת האופנה וניתן למצוא בה חנויות רבות של מעצבי על. אם אתם מעוניינים לחוות את החיים הטובים (האיטלקים המציאו את המושג וזוהי תפיסת עולמם) ולטייל בערים הגדולות והמפורסמות של איטליה, לאכול פיצה, פסטה ואת הגלידה האיטלקית המפורסמת, ליהנות מהאופרה, מביקור בכפרים הציוריים לצד הערים הגדולות והמודרניות ומהשכרת רכב איטלקי איכותי מדגם שאינו קיים בארץ, הגיע הזמן לקנות כרטיס טיסה ולהתחיל לחוות את איטליה. בנוסף, תוכלו לבקר בחלקה הדרומי של איטליה באיים, להשתזף בחופים וליהנות מאוכל אותנטי ועשיר בכפרים של הדייגים. להחליט לנסוע לאזור האגמים וטוסקנה, לשטוף את העיניים בגבעות הירוקות, ליהנות מהיקבים המשכרים, ביקור במוזיאונים ובקתדראלות, איטליה היא המקום האידיאלי בשבילכם.

איטליה- היכן כדאי לטייל
יש אזורים רבים באיטליה בהם כדאי לטייל. רוב התיירים אוהבים לטייל בעיר הבירה, רומא ובערים נוספות, כמו למשל ונציה, מילאנו, פירנצה ועוד. בערים אלו וסביבותיהם ניתן למצוא קתדראלות, נופים יפהפיים, מוזיאונים, בתי אופרה, מטבחים איטלקיים, כפרים ועיירות ציוריות ועוד. ברומא ניתן לבקר בקולוסאום, במזרקת טרווי, במוזיאון קפיטוליני, בפנתיאון ועוד. מילאנו נחשבת בירת האופנה של איטליה ותוכלו לערוך בה מסע קניות מהנה ולבקר בבית האופרה הידוע 'דה סקאלה', במצודת קסטלו ועוד. בנאפולי תוכלו לבקר בעיר העתיקה ובתיאטרון סאן קרלו, בונציה בכיכר סן מרקו, במגדל הפעמון ובבזיליקת סן מרקו, בטוסקנה תוכלו ליהנות מהתוצרת הנפלאה של הכרמים הטובים ביותר בעולם וזו רק ההתחלה..


לסיכום, איטליה היא חוויה לכל המשפחה, לזוג וליחידים שמעוניינים ליהנות מתרבות עשירה. כעת, כל שנותר הוא להחליט לאילו חלקים של איטליה אתם מעוניינים לנסוע ולקנות כרטיס טיסה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה